tisdag 3 februari 2015

Speltest och korrläsning ger biobiljetter

Jag söker speltestare och korrläsare. Båda aktiviteterna kommer att ge utdelning i form av biobiljetter eller att jag skänker pengar till ett välgörande ändamål.

Exempelvis, om en grupp gör rollpersoner och spelar ett av mina äventyr och sedan ger mig feedback på regler och äventyr så får varje spelare en biobiljett, eller hur nu spelledaren väljer att fördela dem. Det är bra om ni är hyfsat nära målgruppen, att ni gillar grottkräl och/eller fantasy. Det kommer att krävas att spelledaren läser in sig på reglerna.

Korrläsare kan utgå från pdf eller pappersutskrift som jag bistår med. Om jag får tillbaka en kommenterade pdf eller klottrade papper så skickar jag över ett gäng biobiljetter (typ 4).

Vid rimliga insatser blir man omnämnd i boken (om man vill) och får ett gratis ex vid första tryck (också frivilligt).

Man kan kontakta mig angående detta på:
markus.borbely@hejhoppgmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar