måndag 15 juni 2015

Ny pdf av reglerna

Så, den nya versionen av reglerna är publicerade. Det är en hel del hål på grund av saknade bilder. Detta beror på en av två olika saker:
  • Jag har inte rättigheter att släppa dem som en del av boken. Boken är som bekant fri att kopiera, se rubriken Licens till höger. Ett antal av dessa bilder gillar jag väldigt mycket så jag byter inte ut dem. De kommer givetvis med i den tryckta versionen.
  • Jag har ännu inte köpt eller gjort bilden. Beställningar är i full gång.
Gå nu till nerladdningssidan och ladda ner. Tala gärna om vad du tycker här eller i lämplig tråd på http://www.rollspel.nu/.

 Eftersom ganska mycket har ändrats kan man anta att det smutig sig in en massa fel, både korrektur och regelfel. Jag ber om ursäkt för detta och hoppas på er förståelse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar